Atum Italia | דף הבית

Home

לצידכם תמיד בקרב נגד העובש

אנו נספק את
התמיכה והכלים הנדרשים כדי לשחרר את הבית מעובש.

המשפחה שלכם סובלת מעובש במשך שנים? ניסיתם הכול, אבל העובש עדיין שם? אנחנו מבינים את זה, כי אנחנו עברנו את אותו הדבר כולל כל אי-הנוחות, שהפכה להרבה מעבר לבעיה אסתטית, אלא לבעיה שסיכנה את בריאות האנשים האהובים עלינו. כשהבנו שהמוצרים המסורתיים נגד עובש לא רק שלא פתרו את הבעיה, אלא פשוט הפיצו רעלים נוספים באוויר, החלטנו למצוא פתרון אפקטיבי, ויותר מכך, לא רעיל ובטוח לבריאות שלנו. המשימה שלנו היא ללכת יד ביד עם המשפחות, התשושות משנים של מאבק, ולספק להן מוצרים ללא ריח, המכבדים את הסביבה, פועלים על העובש לעומק, ומטפלים הבעיה. הודות ל- Atum, המשפחה שלך תוכל סוף סוף לנשום אוויר נקי.

המחקר שלנו

אנו מגנים על
המשפחה שלך ועל הסביבה

בכל פעם שאנחנו מרססים מוצר נגד עובש בבית, למעשה אנחנו מפיצים חומרים מסרטנים לאוויר, חומרים שהמשפחה שלך נושמת במשך ימים שלמים ובנוסף, מזהמים את הסביבה. חבל לקחת את הסיכון הזה כי מוצרים אלה אינם פותרים את הבעיה בכל מקרה. החלטנו להילחם בעובש בדרך אחרת. הודות לכלים שניתנו לנו בעקבות פיתוחים מדעיים, ראינו שאנחנו יכולים לעשות יותר עבור המשפחות שלנו ועבור כדור הארץ. לכן, ערכנו מחקר של שנים כדי לאתר נוסחה חדשנית שמכבדת את הבריאות והסביבה שמחליפה את התרכובות הכימיות המסורתיות.

בטוח

ללא ריח

לא רעיל

אקולוגי

חוות דעת

מה אומרים עלינו.

5/5
Nadia Alter Bios Severino
Nadia Alter Bios Severino
קרא עוד
"השתמשתי במוצרים של Atum וכמעט מייד הסירחון של העובש בחדר נעלם. התוצאה מעולה!"
Monica Mazzoleni
Monica Mazzoleni
קרא עוד
"Atum עושה עבודה מצוינת. הצוות של החברה מאוד ידידותי ומוכן לעזור ולייעץ לך במידת הצורך".
Giancarlo Di Torino
Giancarlo Di Torino
קרא עוד
"כשהשתמשתי במוצר Antago שמתי לב שאני נושם טוב יותר. ולאחר מכן, כשהשתמשתי במוצר Delado, כל התסמינים שלי נעלמו לגמרי ואני יכול לומר שאני מאוד מרוצה מהמוצר, המקצוענות והזמינות שלו. תודה, אני כבר ממליץ על המוצר לכל המכרים שלי."
Vincenzo Galizia
Vincenzo Galizia
קרא עוד
"אני מאוד שמח שגיליתי את Atum. בפעם הראשונה שהשתמשתי במוצר הניקוי Antago ובמחטא Delado, מייד הבנתי שהם באמת עובדים, סוף סוף הסירחון הטיפוסי של העובש נעלם וכל זאת בלי להרעיל את עצמי עם הכימיקלים והמוצרים המבחילים האלה. השתמשתי במוצרים על כל המשטחים שאפשר לטפל בהם עם מים, קירות, ריהוט ובדים, והתוצאות ממש מדהימות.
Sabrina Tocco
Sabrina Tocco
קרא עוד
אני מאוד מרוצה מ- Atum כי המוצרים ממש טובים ומקצועיים. עם המוצרים שלכם זה לגמרי אחרת, סוף סוף נפטרתי מהעובש. מצוין."
Laura Pavanello
Laura Pavanello
קרא עוד
"היו לי שני מניעים שגרמו לי לבצע את ההזמנה הראשונה, לאחר ששוחחתי עם אחד מהיועצים של Atum שהיה זמין עבורי והבהיר את כל הספיקות שהיו לי: ההבטחה לחיטוי מלא ולא רק רמת הרעילות של המוצרים. ובנוסף העובדה שזו חברה איטלקית שמנוהלת על ידי אנשי מחקר צעירים ומומחים בתחום העובש."
הקודם
הבא

עצה מהמומחים שלנו

עצות, מחקרים מפורטים והנהלים היעילים ביותר לטיפול בבית וסביבות ביתיות.
יש לכם שאלות?

צרו קשר

04-6192020
052-3410112
Back to top
ברוך הבא

Atum Italia

בחלל זה תוכלו לחפש את הסוחר המתאים לכם!